måndag 10 november 2008

En vecka startar

Gårdagens gudstjänst i Kungsbacka gick fint och det är oroligt roligt att spela tillsammans med andra människor! Dessutom är det extra gött att spela alla dessa gamla fina låtar som bär så mycket historia och känslor med sig! På temat "tillräckligt många att..." så kan nämnas att vi totalt var 13 själar i KBA vilket ju inte är så många - även om det procentuellt mot medlemsantal är väl i paritet med S:t Jakob. 

I övrigt var det farsdag i går och jag förärades en DVD-film som vi grabbar kollade på i bilen till Borås där svärfar fick sig en amaryllis. Han blev glad som en speleman! =) Också min egen far fick en amaryllis. Köp två - betala för en... 

Idag har vi samtalat med den fina människa som tjänstgör som producent för de gudstjänster som kommer sändas från S:t Jakobs kyrka under februari 2009. Det kan bli riktigt bra! 
Kvällen har gått åt till att skjutsa barnen till fotbollsträning och steka korv. Fru Svensson roar sig med vänner från förr och jag har tyvärr inte hunnit hänga tvätten eftersom det varit så mycket med barnen... Hoppas hon inte läser min blogg... =)

L

PS. Jag går nu och hänger tvätten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Är så tacksam att höra att du hängde tvätten. Äntligen närmar du dig det väsentliga i livet.