fredag 10 oktober 2008

Som jag trodde...

"Vad va det jag sa!" låter aldrig trevligt och därför bör man undvika att säga så. Hade jag inte vetat detta hade jag nu frestats att säga just så eftersom detta med bloggande och pappaledighet fungerade ungefär lika bra tillsammans som olja och vatten: sådär.
Dagarna fylls av mer eller mindre produktiva saker som jag och O gör tillsammans. Idag skall vi handla och isolera lite i vardagsrummet (eller heter det storarummet? Vardags säger motsatsen av vad vi använder det till... Men ganska stort är det...). Återträff på Västkustgården i helgen med sommarens konfirmander och kanske åker vi dit en sväng och hälsar på i helgen? 
Tacksägelsedag på söndag i S:t Jakob med körsång och konfirmandsång, nattvard och offergång. Missa inte! =)
Nu skall vi se på Molly Mus...

L

Inga kommentarer: