tisdag 28 oktober 2008

Nu är det förkylt...

...i det Svenssonska hemmet! Jag själv kände på söndagsmorgonen att jag var krasslig och på söndag em bröt det ut rejält med feber, halsont och huvudvärk. Hela måndagen var kass och det är väl först idag som jag kan sätta mig upp i sängen... Föda barn är väl inget jämfört med när vi killar blir förkylda... =) Mellanpojken ligger nu också i feber så vi får väl se hur många som trillar dit i familjen... 
Igår fick församlingsrådet ställas in (dock inte bara mitt fel tror jag...) och idag får vi ställa in gudstjänstlivskommittén (pastor Anne är också förkyld...) men vi får ta i för kommande helg. Minnesljus skall tändas på lördagen och på söndagen skall vi minnas sånger tillsammans i Johanneskyrkan, Lindome kl 17:00. 

L

1 kommentar:

Anonym sa...

Med tanke på den oförsiktiga omröstningen är det väl tur att du håller dig i sängen! Inga ljus i Vallda - än!