lördag 29 augusti 2009

Liseberg!

I familjen hade vi sedan länge bestämt att vi skulle gå till Liseberg igår. Självklart hällregnade det kl halv fyra när vi skulle gå men vi gav inte upp så lätt utan väntade någon timma - och faktiskt klarnade det något! Olle åkte Rabalder och som synes blev det i alla fall bättre på andra varvet... =)


I övrigt har dagen varit fylld av församlingsdag - något jag skall rapportera mer från i morgon.
Vi kanske syns på gudstjänst i S:t Jakob kl 11 i morgon? Kören sjunger och jag predikar...

/L

9 kommentarer:

Tro Håb og Kærlighed sa...

Nja - det går ikke, Lasse. Jeg har gudstjeneste i Strandby kl. 10 og bagefter indskrivning af konfirmander. Om eftermiddagen skal hele forsamlingen til kaffe hos Alice og Cartsen

Lasse Svensson sa...

Det var tråkigt att höra! =) Men hälsa konfirmander och Morsbøls! =)
Lasse

Tro Håb og Kærlighed sa...

Skal ske!

Torbjörn Fransson sa...

Vi ses på Gudstjänsten i morgon. Har just lästigenom inledningsorden. Tack för en fin dag på V.G. Natt hälsningar från Torbjörn

Cecilia Dalman Eek sa...

Va förvånad jag blir!!! Inte en enda kommentar om den förkrossande segern!

Lasse Svensson sa...

Har varit alltför upptagen med att fira... =)
Men snart så!

Emma Sernestrand sa...

Filmen på Olle var det roligaste jag sett på riktigt länge! Sjukt underhållande:D

Anonym sa...

Filmen - barnmisshandel. Om jag får definiera. Men han sa han ville åka en gång till? Är det dåliga vanor, eller...

Lasse Svensson sa...

Innan resan tog sin början tipsade jag Olle om att tänka på något annat om det blev läskigt - typ säga "Heja blåvitt". Detta kan man höra mot slutet av första resan. Och under kvällen åkte han attraktionen ytterligare fyra gånger! =)