lördag 13 december 2008

Lucia

Idag är det lucia. Men personligen har jag inte märkt så värst mycket av detta just idag. Troligen mest för att det är lördag idag. Annars brukar det innebära samling på dagis i svinottan och därefter direkt till skolan där de båda andra barnen skall lussa. Men idag: intet. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar det faktiskt lite. 
Idag har jag varit på uppvaktning och därefter direkt till årets enda (om man inte räknar det i kyrkan vi hade i torsdags) julbord. Blomstermåla med underbar utsikt över havet! Och gott! Men märkligt nog åt jag lite för mycket... =)
Nu skall vi snart kolla på innebandy i hopp om att mellansonen håller den Svenssonska fanan högt! 

/L

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg inte ett Luciatåg i år jag heller. Håller med dig, lite tomt. Om vi inte ses innan så ha en fin jul Lasse.