tisdag 23 december 2008

Julstämning! =)

Det är jul igen! Bingolottos uppestittarkväll har börjat, skinkan skall strax provsmakas och fortfarande kan vi hoppas att vissa grenar på granen häger ut sig... =)
Men jul är det i alla fall! Stressigt, mysigt och på massa sätt underbart! Dagen idag har varit fylld av matkörande. Först handla hem hit och sedan köra en sponsors mat till kyrkan och vidare i distributionsleden. Tog tokigt mycket längre tid än jag trodde/hoppades. Men nu är man hemma och lugnt lägrar sig - långsamt.
Morgondagen innebär julafton och samling kring krubban kl 11:00 i S:t Jakobs kyrkan. Sedan kommer delar av släkten hem hit.

Allt gott - och en välsignad jul önskar jag DIG!

Lasse

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur vet man att julen närmar sig? Inte är det pågrund av uppesittarkvällen iallafall, jag tror att den är från dj****en. Men det finns en väldigt fin människa som fyller år den 23:e. Då vet man att julen är nära!

Anonym sa...

Jag önskar dig och din familj en fin Jul! Sänder er en tanke ofta och önskar att jag var lika bra på att höra av mig. Men hälsa familjen och lycka till i kyrkan idag. Kram Erica