onsdag 21 januari 2009

SVT laddar upp...

Så syns vi numer på SVT´s sida och mer lär det väl bli. Följ länken HÄR för att se en stel och ansträngd Lasse och en avslappnad och bekväm Anna... 
Sån är hon inte just nu efter operation i foten. Men det blir nog bra och enligt läkaren gick allt utmärkt. Jag och barnen skrev texter åt hemsida och församlingsblad, åkte till badhuset och köpte strömming (inte i badhuset utan efteråt i Coops fiskdisk)(Kom på att jag inte tänkt besöka Coop igen efter fadäsen med reklambladet men dom har så roliga vagnar gjorda av petflaskor så jag glömde). Sedan hämtade jag hustrun medan de tre barnen stekte strömming och kokade potatis. Det gick faktiskt bra! Kvällen avslutades med att jag mölade i mig nästan ett kilo räker (ja, det heter så!) medan hustrun mest mådde illa. 
Nu skall jag hoppa i säng så jag orkar jaga upp barnen i morgon och hinner lägga in massa bilder från TV-inspelningen som skall visas på torsdagsträffen i morgon. Det blir nog bra. Å så skall församlingsbladet till JB för layout... Ja, torsdagen lär nog gå den med...

/L

Inga kommentarer: