söndag 11 januari 2009

Allt är över!

I alla fall kändes det så en stund idag på eftermiddagen när SVT hade packat ihop kameror och lampor och get sig av. Jag kände mig tom och slut. Orkade bara zappa lite på TV och surfa runt lite på nätet. Mycket handlar såklart om Gaza och plötsligt inser man hur lite sånt man oroar sig betyder i ett annat sammanhang. Nu hade det knappast hjälpt Gazaremsans befolkning om vi hade slarvat med förberedelserna av SVT - så menar jag inte. Men perspektiven skiftar. Och snart skall jag - trots att allt i min kropp (det är en del det!) skriker att jag inte borde - spela innebandymatch. "Vänskapsmatch" mot Särö... Lär nog bli en och annan Säröbo inplanterad i en ribbstol... =) Nä, jag skall va snäll... Orkar nog inget annat...

I morgon skall producent Söderberg börja klippa och har lovat rapportera hur det går. Skall jaga fram lite bilder och uppdatera hemsidan (www.stjakob.se) under veckan. Men nu: innebandy! 

/L

2 kommentarer:

Henrik Ekengren Oscarsson sa...

Lite kompledigt för pastorn efter den här urladdningen? Kul att det gick bra!

INput sa...

Du och övriga i arbetsgänget är värda ett stort tack för ert fantastiska arbete. Såg att ansiktena slappnade av när inspelningen var klar.
Din kontakt med Johannes under Gbg-mötet har gett mycket tillbaka!