fredag 12 september 2008

Få något gjort...

Det är inte lätt att få något gjort. Man har ju en viss startsträcka och har man väl kommit igång är det ofta något som händer som gör att man tvingas avbryta. 
Som idag när jag sitter i mitt hem för att arbeta med sådan som man ligger efter med: Man tänker sig att man skall göra klart Borgås församlingsblad men eftersom det fattas en del text och bilder skickat i omgångar osv känns det lite motigt. Kanske är det därför man anser sig avbruten så fort tex ett mail kommer eller nåt. Det kanske bara är ett naturligt urval som sker. Och de som mailat mig och genast fått svar tycker jag är urduktig - dom vet ju inte att jag gör det som flykt från något annat.
Just nu var jag bara tvungen att skriva detta - istället för att göra det jag borde. Eller kanske borde jag skriva detta?!?

Just nu har kyrkan fått sin nya domän www.stjakob.se men där finns nu bara reklam för Prag... Men i mitten på nästa vecka så... =)

Nu har min sjuka fru kommit hem och lagt sig i soffan och tänt en brasa. Jag frågade om jag fick ta en bild på henne för min blogg... Tydligen inte... =)

L

Inga kommentarer: