måndag 4 januari 2010

Nytt år med nya möjligheter!

Tycker att det gått länge nog utan någon riktig styrsel på mitt bloggande så nu när året är nytt och möjligheter och utmaningar radar upp sig som på ett pärlband tänker jag att det är dags att ta nya tag.
Året har börjat bra och livet har varit lugnt och tämligen vilsamt. Jag har längtat efter dessa dagar sedan förra årets jul ungefär eftersom det "jullovet" frös inne på grund av oro och förberedelser inför TV-gudstjänstinspelning. Så nu har jag vilat och umgåtts med trevliga människor - och släkten... =)

Häromdagen "mölade" jag och min fiskekamrat med respektive "alla" humrar! Grymt gott! Men kräftor är inte dumt heller - och billigare...



Nu skall jag åka till återvinningen men massa bös innan vi slappar framför TV´n.

/L

Inga kommentarer: