söndag 28 februari 2010

Februari strax slut

Och även helgen. Tycker nog de hysteriska dagarna lite i överkant ofta bildar hysteriska veckor och just nu känns det som en liten svärm med sådana veckor. Årsmöte i församlingen om en vecka och kabinettsammanträde (vi distriktsföreståndare och biskopen) på fredag och kyrkostyrelse fredag-lördag och dessutom årsmöte i Trollhättan på lördagen. Så veckan som kommer blir nog en del förberedelser inför detta.
Igår tittade jag till båten och förberedde en del inför dagen men i övrigt var det ganska lugnt. Fredagen innebar begravning och dopsamtal och ytterligare samtal. Idag var jag i Borås och predikade och spelade till min hustrus sång. Kul att komma dit och det kändes bra. Dryga 30 pers på gudstjänst. Rapporterna talar om god gudstjänst i S:t Jakob också med Vasa Brass och Ragne Fransson. Såhär såg det ut förra gången dom var hos oss:


Idag har det varit kalas för yngste och äldste sonen. Numer har vi en tonåring i familjen!

/L

3 kommentarer:

M sa...

låter som en helkul vecka

Anonym sa...

Februari ÄR slut.
Tacksam om du rättar min bloggadress.
bengt.filosoferar.se

Anonym sa...

Februari ÄR slut.
Tacksam om du rättar min bloggadress.
bengt.filosoferar.se