lördag 13 juni 2009

Lugnt i stormen...

Idag på Västkustgården har Anne haft lektioner och vi har ätit falukorv i ugn (när vi åt den hade vi tagit ut den ur ugnen...) och just nu pågår lite fritidsaktiviteter som kallas "sommarboll". Någon slags brännboll/fotboll tror jag det verkar som... 
Det mesta är ganska lugnt idag i väntan på morgondagen som på ledarsamling kallats "Midsommar light", dvs vi skall ställa upp alla bänkar, bord och tält samt rigga ljudanläggning och ha tombolor och grädda våfflor - men vi skall göra det i Sandö Hamn från kl 15 i morgon. Frågan är vari "light" ligger... 

Efter att igår haft mitt första lektionspass med konfirmanderna och dessutom idag haft min första ledarsamling kommer jag osökt att tänka på detta. Beror troligen på mitt undermåliga ledarskap, men ändå...

/L

Inga kommentarer: