fredag 5 juni 2009

Juni är ganska hektisk... so far!

Tja, bloggandet är tydligen inte det som står högst upp på "Att göra"-listan... Juni är redan ganska långt gånget när jag nu får till detta första inlägg. Och mycke är det... Idag har det varit tre studentuppvaktningar och dessutom besök i Uddevalla hos min syster som nu har en examen i friskvård. Hon har lovat gratis massage - och det fick jag! Det gör jag inte om. Jag är så öm i ryggen så jag knappt kan sitta. Men friskare kanske jag är?
Morgondagen innebär köra barn till Fotbollens dag i Lerkil och sedan rigga ljud på Tjolöholm inför nationaldagsfirandet där. Sedan skall jag ha en vigsel på en ö utanför Frillesås kl 15 och sedan hoppas jag hinna kolla på Sveriges mangling av Danmark...

Söndagen innebär två gudstjänster och tre dop - men var dag har nog av sin egen plåga... =)

Godnatt!

/L

Inga kommentarer: