måndag 16 augusti 2010

Första dagen på GF-jobbet

Idag är min första dag på min nya arbetsplats som dock är misstänkt lik mitt eget hem... =) Tänker mig att det får bli arbete där jag finns framöver och idag handlar det om att komma ikapp och läsa protokoll, målbeskrivningar och annat nice. Det funkar bra att göra här hemma.

Annars tycker jag att man känner av Kajplats VG (S:t Jakobs församlingsläger) som tog slut i går vid 14-tiden. Dessutom följde jag upp med ett dop kl 15 i Lerkil och sedan match på Ullevi.

I morgon är det förvaltningsråd, på torsdag församlingsråd, på söndag samlingssöndag och mitt i allt detta skall församlingsblad göras. Och jag är inte med. Märkligt. Men ändå känner jag mig med, S:t Jakob är mitt andliga hem och där finns mina vänner och förebedjare och jag räknar också med att finnas med en del i det som händer också.

Här kommer några glimtar i form av bilder från Kajplatsen:

Poängpromenad

Fyrhjuling är kul för alla åldrar... Eller?

Sjönt på sjön!

Sommar + glass = sant!

Festkväll med Ukulelekonsert

Goa Ragne i innebandyhjälm!

Peo guidar i spenaten...

Håkan Samuelssons workshop i båtvett och väderkunskap

Samtal och kaffe

Sång på Lerkils brygga
/L

Inga kommentarer: